GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

1. Prekių keitimas ir grąžinimas.

1.1. Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje (jeigu nusipirkta tinkamos kokybės prekė) ar 6.363 straipsnio 7 dalyje (jeigu nusipirkta netinkamos kokybės prekė) nustatytais atvejais ir sąlygomis. Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, prieš tai informuodamas Pardavėją.
1.2. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu. Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą, nurodyti priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, pridėti nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar vaizdo įrašą, aprašančias iškilusią problemą.
1.3. Atkreipiame dėmesį! kad Pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (užsakymo Nr., pavedimo kopiją).
1.4. Dėl skirtingų kompiuterių monitorių bei telefonų ekranų raiškos nustatymų, skirtinguose kompiuteriuose, telefonuose ar kituose įrenginiuose prekės spalva gali skirtis, t.y. neatitikti realybėje esančios prekės spalvos. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

2. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas.

2.1. Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam, pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.
2.2. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
2.3. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
2.4. Pardavėjas turi grąžinti Pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo daikto grąžinimo dienos.
2.5. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.
2.6. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke, sumažinti prekės kainą arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
2.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
2.8. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
2.9. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti per nurodytus terminalus. Siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
2.10. Už prekes sumokėtos lėšos bus grąžintos per 5-7 darbo dienas nuo gautos siuntos patikrinimo dienos. Išimtiniais atvejais šis laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų.

3. Negrąžinamos prekės

3.1. Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Kokybiškos maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos!
3.2. Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt.

4. Baigiamosios nuostatos.

4.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
4.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Svarbu – užpildykite ir atsiųskite mums prekių grąžinimo formą prieš išsiunčiant prekę.


Prekių grąžinimo forma

Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo numerį, pavedimo kopiją).

Papildoma informacija: Grąžinant prekes, naudokitės bendrovėmis Omniva, DPD, arba LP EXPRESS paslaugomis. Prekes Jums reikia pristatyti į artimiausią paštomatą, pasirinkę:

Omniva paštomatą nurodykite pristatymo adresą Omniva paštomatas Alytaus PC ARENA paštomatas (Ūdrijos g. 1, 62411 ALYTUS);

DPD paštomatą nurodykite pristatymo adresą PC Arena DPD paštomatas (Ūdrijos g. 1, 62411 ALYTUS);

LP EXPRESS paštomatą nurodykite pristatymo adresą LP EXPRESS paštomatas (Ūdrijos g. 1, 62411 ALYTUS);

Gavėjas: Jūratė Jaciunskienė, tel. Nr. +370-611-35585.

Siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

Už prekes sumokėtos lėšos bus grąžintos per 5-7 darbo dienas nuo gautos siuntos patikrinimo dienos. Išimtiniais atvejais šis laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų.

Sužinokite daugiau, kaip yra tvarkomi Jūsų asmens duomenys.

Jei neradote atsakymo ir reikia papildomos informacijos mes galime jums padėti. Rašykite mums el. paštu: info@dambo.lt